SECŢIA PENTRU COPII ŞI TINERET

A
BIBLIOTECII JUDEŢENE ,,GHEORGHE ŞINCAI'' ORADEA

Bun venit!

Dragii noştri cititori,

Dorim să împărtăşim cu voi lucruri cât mai bune, experienţe noi şi plăcute. Încercăm să vă oferim informaţii pe care nu le găsiţi în altă parte şi care vă privesc în mod direct. Credem că o să vă placă şi vă încurajăm să luaţi legătura cu noi.

Informaţii zilnice

Pentru a efectua prelungiri ale termenelor de împrumut pentru carte, formaţi numărul de telefon 0359 800363, interior 119 sau scrieţi-ne un e-mail la adresa sectiatineret_prelungiri_somatii@yahoo.com

luni, 4 februarie 2013

CLUB DE LECTURĂ ÎN LIMBA ENGLEZĂ

Miercuri, 30 ianuarie 2013, a avut loc întrunirea Clubului de lectură în limba engleză, în Ludoteca Secţiei de copii şi tineret a Bibliotecii Judeţene „Gheorghe Şincai”, Oradea, cu elevii din clasa a III-a de la Şcoala Gimnazială ,,Avram Iancu'', prof. Stelieana Cîrciumaru şi Crina Portelechi. Povestea în limba engleză aleasă spre lecturare a fost „Martin and the Bear”, autori Fred J. Schonnel și Phyllis Flowerdew. Lavinia Pavel (MA, anul I) a intrat în rolul de prim narator, Alexandra Pelea (anul III) a continuat ca al doilea narator, iar Mihelea Mihai (clasa a XI-A Colegiul Tehnic „Andrei Şaguna”), a interpretat vocile personajelor. În rolul profesorului care a interacţionat cu elevii şi a coordonat activitatea clubului a fost studenta Aurica Szabo (MA, anul I). În timpul lecturării poveştii, elevii au avut ocazia de a urmări cuvintele mai dificile într-o prezentare PPT menită să faciliteze înţelegerea textului audiat. De asemenea, studenta/profesor a dat sarcini de lucru în echipă elevilor participanţi pentru ca aceştia să urmărească firul narativ. Astfel, fiecare grup a reprezentat un sunet/cuvânt din poveste şi la auzul acestuia trebuiau să reacţioneze spontan, mimând şi pronunţând sunetul respectiv. În acest fel, elevii au fost ascultători activi şi s-a creat atmosferă relaxantă şi flexibilă. La sfârşitul activităţii s-a verificat înţelegerea textului în limba engleză prin intermediul unor întrebări la care elevii au răspuns, cu puţină ezitare la început, dar apoi din ce în ce mai curajoşi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu