SECŢIA PENTRU COPII ŞI TINERET

A
BIBLIOTECII JUDEŢENE ,,GHEORGHE ŞINCAI'' ORADEA

Bun venit!

Dragii noştri cititori,

Dorim să împărtăşim cu voi lucruri cât mai bune, experienţe noi şi plăcute. Încercăm să vă oferim informaţii pe care nu le găsiţi în altă parte şi care vă privesc în mod direct. Credem că o să vă placă şi vă încurajăm să luaţi legătura cu noi.

Informaţii zilnice

Pentru a efectua prelungiri ale termenelor de împrumut pentru carte, formaţi numărul de telefon 0359 800363, tasta 2 sau scrieţi-ne un e-mail la adresa sectiatineret_prelungiri_somatii@yahoo.com

joi, 14 februarie 2013

Scrisoare de Valentine's

Biblioteca Judeţeană ,,A. D. Xenopol, Arad, organizează un concurs intitulat ,,Dulcea mea Doamnă/Eminul meu iubit'', concurs ce constă în scrierea de mesaje, scrisori, eseuri, declaraţii de dragoste, care trebuie expediate până în data de 28.02.2013 pe adresa marketing@bibliotecaarad.ro. Demersul a fost inspirat de corespondenţa dintre poetul Mihai Eminescu şi Veronica Micle. Sub egida acestui concurs, s-a înscris un cititor fidel al secţiei pentru copii, pe numele Prodan Patricia, elevă a clasei a VIII-a de la Colegiul Naţional ,,M. Eminescu'' şi regină a lecturii la ediţia a V-a 2012 a concursului ,,Maratonul lecturii''.
    
EMINUL MEU IUBIT

Visez doar la tine, visez că vei fi mereu lângă mine, iubitule ... Oare visul mi se va împlini? Eu nu ştiu, depinde doar de tine. Noaptea este atât de rece şi-ntunecată fără tine, nicio stea nu străluceşte pe cer când nu eşti cu mine. Poate străluceşte, dar mă gândesc doar la tine. Surâsul tău e o rază de lumină în viaţa mea, parfumul tău e aerul pe care îl respir cu-atâta drag, totuşi e puţin ciudat că un băiat ca tine se parfumează atâta ... însă de n-ai fi tu, ce rost ar mai avea viaţa? De n-ai fi tu în visul meu, visul ar fi doar întuneric ...
Toate zilele sunt nopţi până te văd, iar nopţile sunt ca zilele când te visez ... Nu pot să dorm, iar îngeraşul meu păzitor mi-a zis să mă gândesc la ce-i mai frumos în viaţa mea. Ştii la cine m-am gândit? La tine, iubitul meu iubit! Dar cine eşti tu? Cum de-ai apărut în viaţa mea? Atât de brusc, atât de profund şi-atât de plăcut ... Eşti totul pentru mine. M-am îndrăgostit de tine la fel cum ai apărut în viaţa mea ... pe neaşteptate.
Scumpule, uită-te pe cer, numără toate stelele de pe cer, după ce le-ai numărat ai aflat de câte ori te iubesc ... Dar ce este iubirea? Eu cred că iubirea este un cântec ce toţi îl cântă atât de des, dar pentru unii niciodată n-au acelaşi înţeles ....
Să aminteşti e frumos, dar să fii amintit e mai frumos, eu nu îţi cer să mă aminteşti, dar să îţi aminteşti că o să-mi aduc aminte de tine pentru totdeauna, îngeraşule ... Mă trezesc cu gândul la tine ... mă gândesc toată ziua la tine ... adorm cu tine în gând ... te visez ... dar tot îmi e dor de tine ... Dar de ce raza mea de soare? Pentru că te iubesc. Tu atât trebuie să fii: TU însuţi.
Pentru mine eşti un răsărit de soare cu chip de înger. Eu aş vrea să fiu o stea căzătoare ca să cad în inima ta şi să nu mai pot pleca ... te iubesc prinţul meu .... Tu îndeplineşte-mi doar o dorinţă: ai grijă de zâmbetul tău, de buzele tale, de sufletul meu ... ai grijă de noi şi de dragostea noastră.
,,De ploaie te poţi ascunde,
Dar de dragoste n-ai unde,
Căci oriunde te-ai scunde,
Ea la inimă pătrunde ...
Colb de aur zboară sus acum
Cărări de soare peste tot,
Tu eşti raiul meu de-acum
Fără tine nu mai pot ...
O zi, dă-mi doar o zi
Să-ţi arăt că te iubesc,
Şi singur să nu mai fi,
Să am şi eu pentru cine trăi ...
Poate sunt egoistă că te vreau şi te iubesc,
Dar fără tine, iubitule, nici nu pot să trăiesc ...
Eşti prinţul oricărei nopţi,
Deşi fără mine, să trăieşti poţi?
Eşti visul oricărei mirese ...
Eşti visul din visul ce mi l-ai lăsat
Cadou de iubire în vis mi-ai dat.
O floare pe perna mea de pe pat,
Îngerule, cu simpla ta prezenţă m-ai luminat ...
Însă pe tine nimeni nu te poate descrie,
Niciun cuvânt, nici măcar o poezie ...’’

a ta iubită,
Patricia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu