SECŢIA PENTRU COPII ŞI TINERET

A
BIBLIOTECII JUDEŢENE ,,GHEORGHE ŞINCAI'' ORADEA

Bun venit!

Dragii noştri cititori,

Dorim să împărtăşim cu voi lucruri cât mai bune, experienţe noi şi plăcute. Încercăm să vă oferim informaţii pe care nu le găsiţi în altă parte şi care vă privesc în mod direct. Credem că o să vă placă şi vă încurajăm să luaţi legătura cu noi.

Informaţii zilnice

Pentru a efectua prelungiri ale termenelor de împrumut pentru carte, formaţi numărul de telefon 0359 800363, tasta 2 sau scrieţi-ne un e-mail la adresa sectiatineret_prelungiri_somatii@yahoo.com

miercuri, 10 noiembrie 2010

Susţinere teză de doctorat




Sâmbată 6 noiembrie, la Facultatea de Istorie, Geografie şi Relaţii Internaţionale, din cadrul Universităţii Oradea, a avut loc susţinerea publică a tezei mele de doctorat cu tema:
Industrializare şi demografie in marile centre urbane ale Crişanei (1960-1980). Din comisia de evaluare a lucrării au făcut parte: prof. univ. dr. Maria Mureşan (Bucuresti), conf. dr. Marcela Sălăgean (Cluj), prof. univ. dr. Horga (decanul facultăţii), prof. univ. dr. Mihai Drecin (coordonator), prof univ dr. Ioan Zainea (Oradea).
Mulţumiri tuturor pentru prezenţa la acest eveniment.

Mariana Barna


Activitate inclusă în parteneriat



Vineri, 5 noiembrie 2010, începând cu ora 8:30, în ludotecă, elevii clasei a V-a A de la Şcoala cu clasele I-VIII Oşorhei, coordonaţi de profesoara de limba şi literatura română, Amalia Ţoca, s-au întrecut în a defini cât mai bine – cartea. Poeziile, compunerile şi desenele realizate au exprimat preocuparea elevilor pentru paginile fermecate care îi fascinează ori de câte ori simt nevoia de lectură.

Spicuim câteva dintre creaţiile lor:

Îndrumătorul
Ruben Luncan

Cea care m-a îndrumat,
Cea din care-am învăţat,
Sursa ce m-a luminat
Şi prin care m-am schimbat

A fost cartea, e şi azi
Îndrumătoarul cel viteaz,
Ce se-aseamănă c-un iaz
Şi mă stropeşte pe obraz.

Am găsit în ea iubire
Şi mustrare, sfătuire.
În romane mărturie,
Cartea e o apă vie.

S-o citim, s-o preţuim,
Mult mai des s-o răsfoim.
Nu doar să o lustruim
Sau de-i ruptă s-o lipim.

Cartea – lumina vieţii
Ionuţ Ţicărat

Cartea e lumina vieţii.
Lucruri bune ea te-nvaţă,
Doar cu ea rupi vraja ceţii
Şi-n viaţă-ţi dă povaţă.

La nevoie te ajută,
Ea îţi spune ce să faci.
Lucruri bune şi frumoase
Tot din ea tu le extragi.

Ca să fii şi tu o ,,carte''
Trebuie ca tu să-nveţi,
Să citeşti mereu din ele
Tainele să le cunoşti.

Cartea - un prieten drag
Macrina Ţicărat

Lumina vieţii mele este cartea,
Şi dacă-o studiem ea ne este partea.
Din ea învăţ multe lucruri minunate,
Ce-n viaţa de fiecare zi sunt aplicate.

Eu mereu citesc din carte,
Şi nimic de ea nu mă desparte.
Filă cu filă de carte mă-ndrăgostesc,
Căci pe frumoasele cărări păşesc.

Cartea-i darul cel mai preţios,
Ea mă face să fiu respectuos.
Deci, dragi colegi, să ne punem a citi,
Căci lucruri bune vom primi!

Cartea – prietena mea
Mercea Camelia

Cartea este prietena mea
Frumoasă, curată, deşteaptă
Cu multe poveşti, poezii şi compuneri
Din ea ne inspirăm şi învăţăm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu