SECŢIA PENTRU COPII ŞI TINERET

A
BIBLIOTECII JUDEŢENE ,,GHEORGHE ŞINCAI'' ORADEA

Bun venit!

Dragii noştri cititori,

Dorim să împărtăşim cu voi lucruri cât mai bune, experienţe noi şi plăcute. Încercăm să vă oferim informaţii pe care nu le găsiţi în altă parte şi care vă privesc în mod direct. Credem că o să vă placă şi vă încurajăm să luaţi legătura cu noi.

Informaţii zilnice

Pentru a efectua prelungiri ale termenelor de împrumut pentru carte, formaţi numărul de telefon 0359 800363, tasta 2 sau scrieţi-ne un e-mail la adresa sectiatineret_prelungiri_somatii@yahoo.com

marți, 14 iunie 2011

Vizită de documentare




La începutul lunii iunie am avut deosebita plăcere de a prezenta biblioteca unei delegaţii din cadrul Proiectului MULTILATERAL COMENIUS 2009-2011 THE HAPPY S.C.I.E.N.C.E. Proiectul este realizat cu sprijinul financiar al Comisiei Europene in cadrul Programului Sectorial Comenius al Programului de Învaţare pe tot Parcursul Vietii.
Partenerii acestui proiect sunt: Gimnazia s prepodavane na chuzhdi ezitsi din Plevna, Bulgaria, Zespol Szkolno – Przedszkolny nr. 1, Tarnowskie Gory, Polonia, Grădinița cu Program Prelungit nr. 56 Oradea, România, Instituto Comprensivo Centro Storico din Florența, Italia.
În cadrul reuniunii delegaţii din toate şcolile partenere au realizat o serie de activităţi :
- sesiuni de lucru ;
- întâlnire cu autorităţile locale;
- vizite de documentare ;
- asistenţe la ore şi atelier de creaţie în Orăşelul Copiilor;
-vernisajul expoziţiei ,,Lupul iscusit”- concurs naţional cuprins în Calendarul Activităţilor Educative 2011
-evaluarea finala a proiectului
-discutii privind pregatirea raportului final şi posibile colaborări viitoare.
Programul organizat de Grădiniţa cu Program Prelungit nr. 56 din Oradea, coordonatorul acestui proiect, prof. Dana Lukacs, a urmărit realizarea obiectivelor principale ale parteneriatului și anume: cunoaşterea şi înţelegerea similarităţilor şi deosebirilor culturale, sociale şi educaţionale în câteva regiuni din ţările Europei care participă la proiect, cunoaşterea tradiţiilor, a diferitelor obiceiuri şi moduri de viaţă, promovarea educaţiei interculturale, preluarea de la colegii parteneri a unor noi metode de predare, schimburi de materiale pedagogice, organizarea unor expoziţii, activizarea copiilor în scopul cunoşterii şi protejării mediului în care trăiesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu